We changed the QR code menus at restaurants to dirty websites (AGE RESTRICTED)

NELK

6 mln. weergaven7 400

    Reacties

    1. NELK

      UPDATE: youtube just age restricted the video. Watch the views tank now because u have to be signed in to watch. Keep running up the likes boys lets not stop. Love u all

      1. Mackenzie Warren

        les go

      2. TGM

        yo ur amazon video is stilll on youtube i see it all the time . been watching it alot since i seen it in feb keep up the spectacular amazing work on these funny episodes u make nelk to the fucking moon

      3. tt Aoshr

        bums

      4. Jon O.

        Two dudes in 15 minutes of the video already threatening to fuck salim. Itโ€™s not looking good boys ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

      5. Juan Ochoa

        Yo

    2. Barbara Lundberg

      FULL SEND

    3. STARcharliek

      *drops comment*

    4. STARcharliek

      *drop*

    5. Dustin Ohm

      I want to order the scan code

    6. Philip Rosenthal

      Bought that shirt and wore it to my school trip. They sent me back

    7. Dustin Ohm

      They are fire ๐Ÿ”ฅ

    8. PabloDa Goat

      Nelkers

    9. Shake N' Bake

      Nelk boys we out here

    10. mobbydinho

      ๐Ÿ˜Ž

    11. Mix productions

      Nice bro

    12. Very Epic Guy

      w vid

    13. Suprith C Kumar

      dope

    14. Abdulkadir Abdulkadir

      Send it. Can wait for sundays drop

    15. Ernesto Orozco

      Da boys

    16. Bert Backup

      Gralton lived up to all the hype!!

    17. Kevin Castrillo

      Full send baby! Take my 29 year old Virgin ass with you boys to a party. Lets get it

    18. Ron Lavand

      You dudes are crazy... I just watched the medelin Columbia episode..๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†...

    19. Monkey

      I love nelk boys

    20. Dog Dude Drone

      dont have the vaccine and aint gettin it, hooooly FUCK they shoved those qtips into your dome!!!! OMG!!!!

    21. Visual Stimulant VS

      Pure genius Love it!!

    22. Tony G

      This was gold๐Ÿ˜‚

    23. BrokenTek

      22:28 "worsed getaway" LUL

      1. welovetxny TV

        look! its the grammar god

    24. Brayden Schultz

      ๐Ÿ”ฅ

    25. Ricky Kroll

      Let's go

    26. DJ Rineer

      Comment

    27. Chris Fitz

      Nelk yooo I need to meet Steve and Kyle someday lol

    28. 1TZSNI1PEZ

      hahaha kyle just never stops evan at the end! this was sketchy tho haha

    29. cedric bowman

      Y'all lit asf been watching y'all for years

    30. Ahmed H.

      black dude represent

    31. Villalpando Jonathan

      ๐Ÿ’ฐ๐Ÿ’ฐ๐Ÿ’ฐ

    32. Slax? *

      Veg

    33. Adventures Ignite

      W

    34. Conner Hofer

      Ah

    35. Ssss

      Lol

    36. Ethan Holt

      The DJ grabbed bros hand instead of bumping it ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

    37. SIX nanew

      yessier dawg

    38. cooked cunts au

      Living w yous would be mad fun

    39. Cj Martinez

      Kyle gave me eazy e vibes with tha black shirt

    40. iCrazyLit GaMeR

      The best

    41. Ryan Perez

      Nelk

    42. Not Deez

      ๐Ÿ‘ˆ

    43. Gabriel Arias Ahumada

      sikk bro

    44. Ninkus

      Hi

    45. lazlo

      Nice

    46. Salvador Ramirez

      NELK ARE GOATS

    47. luke johnson

      Steve goated

    48. carlos asabarra

      YEAHHHHHHHHHH

    49. Jonah Deane

      they are the fucking shit

    50. Kyle Robeen

      Classic

    51. Scott Smith

      Sick video

    52. Hamzah Akoodie

      Support

    53. Unkempt

      lets goo

    54. Josh Hanlon

      Comment

    55. Chicken Bot

      Sucks that the video got removed ;(

    56. Dc young fly him Self

      Happy dadd

    57. Will C

      Can I join u guys on a vid? Cheers ๐Ÿป

    58. Deylove Steven

      ily

    59. Jacob Rodriguez

      "every hole is a hole"

    60. Optica Flix

      Yoooo

    61. Alex Miramontes

      Nelk boyz

    62. Alyssa Nunley

      Yusssss

    63. Ranulfo Lopes

      Dxxxf

    64. Stone Gatz

      comment

    65. spoodermen

      love you guys funny as hell

    66. spoodermen

      dope as fuck bro

    67. Malik Washington

      Fucking hilarious ๐Ÿคฆ๐Ÿพโ€โ™‚๏ธ๐Ÿ˜‚

    68. Richard Japa

      ๐Ÿ˜ป๐Ÿ˜ป๐Ÿ˜ป๐Ÿ˜ป

    69. Sierra Stroup

      Love you all!

    70. Steve Wallace

      Full send that shit

    71. Brandon Murray

      Comment dropped

    72. Avery Cardoso

      Ainโ€™t no content creator fw yall, especially the loyalty yโ€™all have for eachother nun but luv to sum real fuckin senders ๐Ÿ’ฏ

    73. Avery Cardoso

      Legends

    74. Tarzan W

      Dropping a comment

    75. Politically Incorrect

      Drop a comment for the boys

    76. Tastier jungle 46

      Dutlniv tioogattlyg

    77. iii toasteyy

      ๐Ÿ˜๐Ÿ˜

    78. Connor Jackson

      Best NLnamers ever no joke

    79. kjamcpros

      yoooooo yal are cool af

    80. Diego

      Sweet

    81. abdullahi Hussein

      Hi

    82. Da Xi

      They went to my home countryyy

    83. Dollar Store Discount Aisle 9696

      Bllll bllll

    84. Joe Rios

      Shesh

    85. xSpasy

      Hey

    86. Big Pumpkin G

      The fart spray is fucked idc if Iโ€™m your biggest fan itโ€™s problems if you spray that on me.

    87. Good Luck

      nice good video

    88. Good Luck

      Ok ok ok o ko ik

    89. RUGRAT YT

      Op

    90. Adam LaFountain

      Letโ€™s go bois

    91. Natalie c

      so good love this

    92. Robert Jordan

      Just a quick hit lmao.

    93. che astbury

      Love your shit . I cry sometimes

    94. Digntime

      yeeet

    95. FRANTIC

      Fire videos wish I could meet them lol

    96. Mario Obregon

      I love your videos bro keep it up

    97. Alex Bragiel

      Legend

    98. J H

      Love you guys

    99. zanewththatlean

      I love it here